راه های انتخاب وکیل خوب برای طلاق – بهترین وکیل خانواده

یافتن و انتخاب یک وکیل خوب، با تجربه و ماهر برای طلاق و دعاوی خانوادگی به اندازه یافتن یک مهدکودک یا مدرسه خوب برای فرزندتان یا یک پزشک خوب برای عزیزانتان اهمیت دارد. شما مطمئناً به دنبال هیچ وکیلی نیستید! شما وکیلی می خواهید که بتوانید به آن اعتماد کنید.

البته برای انتخاب و یافتن وکیل مجرب در تهران  برای دعاوی طلاق و خانواده ابتدا از دیگران، دوستان و بستگانی که شرایط مشابهی داشته اند و از وکیل استفاده کرده اند، سوال کنید.

در این مقاله نکاتی را بیان کرده ایم که برای یافتن یک وکیل طلاق با تجربه و خوب برای شما بسیار مفید خواهد بود. انتخاب یک وکیل طلاق خوب تصمیم بسیار مهمی است زیرا وضعیت معیشتی، روحی و مالی شما در خطر است.

وکیلی را انتخاب کنید که در طلاق و دعاوی خانوادگی متخصص باشد. توجه داشته باشید که شما از یک بدهکار شکایت نمی کنید یا به دنبال این نیستید که آنها از شما برای جرم دفاع کنند. شما می خواهید طلاق بگیرید و به همین دلیل به فردی نیاز دارید که با تمام مراحل طلاق و دعاوی خانوادگی و دادگاه های خانواده آشنا باشد.

ابتدا با برخی از وکلای خانواده مشورت کنید. اگرچه ممکن است یک وکیل شهرت بسیار خوبی داشته باشد، اما ممکن است رفتار او را دوست نداشته باشید. وکیلی که انتخاب می کنید نباید کسی باشد که با او احساس راحتی نمی کنید زیرا قرار است ساعات زیادی را با هم بگذرانید.

برای پاسخ به تعداد زیادی از سوالات کلیدی وکیل آماده شوید. شما باید اطلاعات اولیه ای مانند مدت زمان ازدواج، نام و سن فرزندان، جدول زمانی زندگی زناشویی، فعالیت ها، تغییرات و مشاغل و غیره را در اختیار وکیل قرار دهید تا وکیل بتواند شما را قرار دهد. در بهترین مسیر قانونی با اطرافیان و اشراف، او باید اطلاعات زیادی در مورد شما داشته باشد.

بودجه و درآمد خود را به وکیل اطلاع دهید. وکیل باید تصویر درستی از امور مالی و هزینه های زندگی شما داشته باشد. همچنین اسناد کلیه دارایی ها و بدهی های ازدواج خود را تهیه کنید.

مطمئناً شما دوست دارید در روند طلاق همه چیز برای شما خوب پیش برود و به تمام حقوق و حقوق خود برسید و انتخاب یک وکیل خوب و با تجربه شما را در رسیدن به این هدف یاری می کند. توجه داشته باشید که حقوق همه وکلا یکسان نیست. اگر به دنبال خدمات حقوقی خوب و ویژه هستید، طبیعتاً باید هزینه بیشتری بپردازید

بودجه و درآمد خود را به وکیل اطلاع دهید. وکیل باید تصویر درستی از امور مالی و هزینه های زندگی شما داشته باشد. همچنین اسناد کلیه دارایی ها و بدهی های ازدواج خود را تهیه کنید.

مطمئناً شما دوست دارید در روند طلاق همه چیز برای شما خوب پیش برود و به تمام حقوق و حقوق خود برسید و انتخاب یک وکیل خوب و با تجربه شما را در رسیدن به این هدف یاری می کند. توجه داشته باشید که حقوق همه وکلا یکسان نیست. اگر به دنبال خدمات حقوقی خوب و ویژه هستید، طبیعتاً باید هزینه بیشتری بپردازید.

 صرف داشتن وکیل بدون تجربه و تخصص راه حلی نیست. در صورتی که قادر به استخدام وکیل نیستید، زیر نظر یک وکیل خوب، مجرب و متخصص در امور طلاق و دعاوی خانواده و با اخذ مشاوره به صورت مستمر، به جای اینکه به دنبال وکیل ارزان قیمت به دلیل عدم وجود وکالت باشید، خودتان پرونده خود را پیگیری کنید. توانایی مالی!!! پس مشورت با یک وکیل خوب و با تجربه و انجام کار توسط خودتان (اگر توان مالی ندارید) بهتر از داشتن یک وکیل ارزان و کم تجربه است.

درد و دلت را به غریبه ای گفتی (با فرض اینکه وکیل را از قبل نشناختی)! آیا وکیل واقعاً به شما گوش داد؟ داشت یادداشت می کرد؟ آیا به سوالات شما پاسخ داد؟ مهمتر از آن اینکه بعد از اینکه به او وکالت دادید و او را به عنوان وکیل خود انتخاب کردید و بعد از خروج از دفترش، آیا در 24 ساعت اول مسائل شما را پیگیری کرد و به تماس های شما پاسخ داد؟ اگر نه، باید وکیل دیگری برای خود پیدا کنید. شما به یک نفر در کنار خود نیاز دارید و حداقل کاری که یک وکیل می تواند انجام دهد این است که در مدت زمان معقول به تلفن شما پاسخ دهد یا اگر در آن زمان نمی توانید به تلفن پاسخ دهید در اسرع وقت با شما پیامک ارسال یا تماس بگیرید. گرفتن

اقدام قانونی برای طلاق کاری دشوار است، اما با داشتن یک وکیل خوب، با تجربه و توانا، راه برای شما آسانتر و هموارتر خواهد شد.